Trzy rzeczy pozostały z raju: gwiazdy, kwiaty i oczy dziecka.

piątek, 27 maja 2011

Wróciłam .......... i wianuszek dla ... aniołka



Jestem i  mam nadzieję że nie będę już miała takich długich przerw , niestety i mnie dopadły problemy z moim laptopem i przez długi czas mogłam tylko na chwilkę zaglądnąć na bloga .

A trochę się u mnie przez ten czas działo mam nadzieję że uda mi się trochę nadrobić stracony czas ….

Dzisiaj chciałam Wam pokazać wianuszek który zrobiłam na specjalne zamówienie jeszcze przed Świętami  Wielkanocnymi - miał być nie wielkanocny ( byli bez jajek ) i miał być dla … aniołka .



A ponieważ aniołki mają u mnie specjalne względy to włożyłam w tę pracę całe serducho i bardzo chciałam aby wianuszek spodobał się mamie aniołka no i jemu …




Jak myślicie spodobał mu się ??

3 komentarze:

Ewa pisze...

przepiękny jest :) taki... anielski... :)

Miejsce Sympatycznych Klimatów pisze...

a bo ja wiem... ;)

Anna pisze...

na pewno tak!