Trzy rzeczy pozostały z raju: gwiazdy, kwiaty i oczy dziecka.

poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Dziękuję za wyróżnienie :-)

Bardzo się cieszę bo .... 

dostałam wyróżnienie od Magdaleny z Miejsca Sympatycznych Klimatów   :-) 

Dziękuję , dziękuję , dziękuję  :**



Reguła idąca w parze z wyróżnieniem brzmi:


Podziękuj i napisz link blogera, który przyznał  nagrodę.
Skopiuj i wklej logo na swoim blogu.

Nominuj 16 innych cudownych blogerów 
(nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę).
Napisz o sobie 7 rzeczy.
Napisz im komentarz, by zainteresowani dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.
Może zacznę od tych 7 rzeczy ;-) 
1. Kocham moją rodzinkę
2. Uwielbiam florystykę
3.Lubię czekoladę 
4.Uwielbiam kawę mrożoną 
5.Pasjonują mnie wypady w teren ;-)
6.Lubię podglądać przyrodę 
7.I uwielbiam dłuugie pogaduchy z psiapsiółkami :*

Hmmm to na tyle ... 

Jeśli chodzi o nominowanie 16 blogów to pozwolę sobie z tego zrezygnować , uważam że  najlepszym wyróżnieniem i nagrodą jest zostawiony pod postem komentarz .
Pozdrawiam cieplutko wszystkich zaglądających i .... komentujących . 

4 komentarze:

Ewa pisze...

gratulacje :)

Moje Brzydactwa pisze...

Zasłużone wyróżnienie.
Ps. też kocham długie pogaduchy:P

Karolcia pisze...

Serdecznie gratuluję :)

ula pisze...

gratulacje :)), ja tez nie nominowałam, bo uwielbiam wszysytkie blogi które poznałam :))
buźka:)uploshlo