Trzy rzeczy pozostały z raju: gwiazdy, kwiaty i oczy dziecka.

poniedziałek, 19 września 2011

Florystyczne aranżacje wnętrz

W dniach 17-18 sierpnia br. miałam okazję uczestniczyć w seminarium organizowanym przez Wielkopolską Gildię Rolno Ogrodniczą w Poznaniu .
 
Prowadząca pani Magdalena Birula-Białynicka zaproponowała wykonanie trzech prac z wykorzystaniem różnych materiałów technicznych i roślinnych .

A że pracy było dużo ostro zabraliśmy się do działania ...

I tak powstawały pierwsze prace

Moją pracę już widziałyście


Drugą pracą była kompozycja w naczyniu , obok  lub nad naczyniem.
Trzeba było dobrać odpowiedni materiał roślinny i techniczny tak aby wszystko razem pasowało ...


Na końcu natomiast robiliśmy ozdobną doniczkę wraz z dekoracją dla storczyka Phalaenopsis


Zdjęcia naszych prac wykonała pani Lucyna Andrzejewska z Działu Kwiatów WGRO w Poznaniu .
Dziękuję za ich udostępnienie .

Pozdrawiam cieplutko wszystkich zaglądających:-)

5 komentarzy:

Karolcia pisze...

WoW... moje ukochane orchideiki w takiej pięknej aranżacji :) Zapraszam do mnie na candy.

Ewa pisze...

maammmmmaaaa miiiiiaaaaaaa, ja u Ciebie pięknieeee.... ZNOWU :)

griffe pisze...

podobają mi się bardzo te kompozycje w ramkach:)super!pozdrawiam:)

Hanusia pisze...

Fajne efekty :) I ramki soute też :)Pozdrawiam cieplutko

Pantsata1 pisze...

Pięknie! Jest taka jedna fajna hurtownia zniczy dzięki której można zrobić naprawdę piękne rzeczy! Jeśli wątpisz, to koniecznie zerknij na ich stronę, to firma PM-M i zobacz, z pewnością znajdziesz coś dla siebie :)