Trzy rzeczy pozostały z raju: gwiazdy, kwiaty i oczy dziecka.

czwartek, 2 lutego 2012

Śnieżnobiała wymianka ....

Nie ukrywam że z dużą dozą nieśmiałości zapisałam się na śnieżnobiałą wymiankę u Modrak 
 .
Moją wymiankową parą została AnioleQ7 :-)

I proszę jakie to cudeńka do mnie doszły


Piękny duży tildowy kwiatek który już zdobi moją pracownię :-)

Mięciusie kolczyki , sporo scrapkowych przydasi :-) , ręcznie robiona karteczka i kawałki materiałów no i oczywiście " małe co nie co " ;-)  





 Natomiast ja wysłałam do Moniki następujące rzeczy


Mój śnieżnobiały wianuszek, anielskie serducho i aniołka troszkę przydasi no
i oczywiście " małe co nie co " ;-)  

oczywiście dołączyłam słoiczek z moim ulubionym potpourri :-)



Należało dołączyć karteczkę nawiązującą do wymianki i tak powstała ..............

moja pierwsza patchworkowa karteczka ( osoby scapujące proszę o wyrozumiałość :-))  





Jeszcze raz dziękuję Moniko za Twoje prezenty , wymianka sprawiła mi dużo frajdy , mam nadzieję że i Ty bawiłaś się równie dobrze jak i ja przy rozpakowywaniu Twojego prezentu :-)

Na koniec chciałam sie pochwalić że dotarła do mnie nagroda od projektantek Szuflady za wyzwanie nr 47 :-) prześliczny wisiorek i broszka .


oraz wygrana za złapanie licznika u Uli fantastyczny worek z nadrukiem :-)

będzie pięknie się prezentował w kuchni :-)


Dziękuję raz jeszcze :-)

Pozdrawiam ciepło wszystkich zaglądających i komentujących oraz nowych obserwatorów
rozgoście się proszę ... 


10 komentarzy:

Ewa pisze...

wymianka modelowa - prześlicznie się obdarowałyście :)
Twoja kartka szalenie mi się podoba - genialny sposób na wykorzystanie zdjęć :)
no i gratuluję reszty prezentów :)

Deilephila pisze...

ulala, piękne wymianki:)

Pozdrawiam

Aga pisze...

sliczna wymianka gratulje slicznosci ktore dostalas :)

Zręcznie Zrobione pisze...

Super ta biała wymianka a worek na mąkę to piękne wspomnienie:) Pozdrawiam Marta
ps. dzisiaj odebrałam przesyłkę:)))Na jutro albo może jeszcze dzisiaj przygotuję "dziękczynnego" posta:) Serce mi kipi radością:)

AnioleQ7 pisze...

Dziękuję za odwiedziny i oczywiście za prezent który dla mnie przygotowałaś. Wszystko bardzo mi się podoba. Aniołek i serduszko już zdobią mój pokój (na wianuszek muszę znaleźć jakieś ładne miejsce) a przydasie z pewnością się przydają. Bałam się tylko czy moja paczuszka ci się spodoba ale widzę, że tak. Miłej zabawy ze Scrapowaniem. POZDRAWIAM !!. P.S. Twoja „pierwsza” karteczka wyszła bardzo ładnie, każda kolejna z pewnością będzie jeszcze ładniejsza.

Anonimowy pisze...

bardzo udana wymianka :) śliczne rzeczy dostałaś :> a Twoja pierwsza kartka - super :)

Alexandra pisze...

Szczęściara!
Widzę że wymianka udana obustronnie - piękności :) No i te cuda co wygrałaś. Piękne!
A karteczka - bardzo mi się podoba :) Ewa ma racje,fajny sposób na wykorzystanie zdjęć :)
Pozdrawiam cieplo

FreubelFee pisze...

cudne prezenty:-) karteczka wyglada jak kupna:-) co w moim mniemaniu oznacza, ze jak najbrdziej ci sie udala!!

Miejsce Sympatycznych Klimatów pisze...

no, całkiem, całkiem te prezenciory :)

ściskam Cię, wiesz?

Blue-Anna pisze...

Piękne wymianki, rzeczywiście śnieżnobiałe:)