Trzy rzeczy pozostały z raju: gwiazdy, kwiaty i oczy dziecka.

niedziela, 26 stycznia 2014

Notatnik dla .... siebie :-)

Zaczęłam kolejny projekt i od instruktora dostałam przykaz że mam ze sobą nosić cały czas notatnik, w sumie to się ucieszyłam w końcu okazja aby zrobić coś dla siebie :-)
 no ok ale przecież nie może on być taki zwyczajny o nie nie i  zrobiłam dla siebie o taki :-)


 jest przeznaczony na ważne sprawy więc musiał być magiczny dlatego na jego froncie jest urocza wróżka a może elf hmmm ;-)




Zrobiłam sobie zakładkę aby szybko poszukać interesujących mnie rzeczy , na końcu umieściłam prześlicznego motylka z gliny :-)

Praca zawiera wszystkie wytyczne wyzwania w craft-szafie


zgłaszam moją pracę również na wyzwanie scrapakivi


Należy użyć trzech wyrazów z wykreślanki scrapowej umieszczonej na wyzwaniowym blogu , 
u mnie to 
- sznurek
- kremowy
- tusz
- motyl

natomiast w 123scrapujty   

trwa wyzwanie bingo moja praca jest dla ... mnie :-) 
i wykorzystałam trzy słowa motyl, kwiaty i tekturka ...

Pozdrawiam ciepło wszystkich zaglądających :-)

12 komentarzy:

anuk_pl pisze...

Śliczny wyszedł! I motylek z gliny jest piękną zakładką! :) Pozdrawiam ciepło!

Ewa Kwiatkowska pisze...

Przepiękny notatnik :) Aż miło będzie w nim notować :) Pozdrawiam cieplutko!

Avrea pisze...

śliczny !

Annar Moje Pasje pisze...

Cudowna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy!

Shabby Shop pisze...

Cudny!!! i ta motylkowa zakładka...jest pięknie:)

Beakie pisze...

Oj jaki ladny :)

kasia23112511 pisze...

Bardzo ładny! Dobrze jest czasem zrobić coś dla siebie :) urzekający motylek! :)

Arleta pisze...

fajny

Maggie pisze...

super jest :) dziękujemy za udział w wyzwaniu 123 :)

Aga pisze...

przesliczny, warto zrobic czasem cos dla siebie w koncu to zywa reklama :)

Joanna pisze...

Bardzo fajny notes :)

Sandra J. pisze...

Wspaniały ten notesik <3 Rzeczywiście ma w sobie coś magicznego ;) Zdolniacha z Ciebie :)