Trzy rzeczy pozostały z raju: gwiazdy, kwiaty i oczy dziecka.

czwartek, 15 maja 2014

Mała słodka ...

Informacja prasowa, Warszawa, dnia 9 maja 2014r.
 
Suknia Carlo Rossi „najsłodszą” kreacją na Fashion Week Poland



Mała słodka suknia Carlo Rossi to największe zaskoczenie pierwszego dnia pokazów Fashion Week Poland. Wyjątkowa kreacja zaprezentowana przez Anię Wendzikowską urzekła publiczność bielą unikalnych storczyków oraz blaskiem milionów kryształków cukru i gwiezdnego pyłu Swarovskiego.
  


Pokaz wyjątkowej Małej słodkiej sukni Carlo Rossi był najbardziej zaskakującym wydarzeniem pierwszego dnia FashionPhilosophy Fashion Week Poland w Łodzi.  Zaprezentowana suknia inspirowana najnowszym białym słodkim winem Carlo Rossi Moscato, to projekt na miarę światowych wybiegów. Kreacja niczym haute couture olśniła nie tylko formą i wspaniałym kunsztem projektantki Aleksandry Kmiecik oraz duetu florystów Sekunda&Sieradzan, ale przede wszystkim niepowtarzalnym materiałem najpiękniejszymi białymi kwiatami świata, z których została utkana. 

 
                     
Do stworzenia Małej słodkiej sukni Carlo Rossi wykorzystano 1000 kwiatów unikalnej odmiany storczyków Vanda. Niepowtarzalnego blasku i słodyczy dodało kreacji pokrycie delikatnych płatków milionami kryształów cukru oraz gwiezdnego pyłu Swarovskiego. Połączenie trzech niepowtarzalnych materiałów dało olśniewający efekt, który podkreślił dodatkowo wybór modelki. Kreację na wybiegu zaprezentowała Anna Wendzikowska, znana aktorka i dziennikarka. 


 
  

Mała słodka suknia Carlo Rossi to projekt, który mógłby zostać zaprezentowany obok najwybitniejszych kreacji haute couture wpisanych do kanonu ikon mody. Połączenie słodkiej bieli, tysiąca kwiatów storczyków z mroźnym blaskiem kryształów dało zniewalający efekt, idealnie odzwierciedlający kobiece piękno powiedziała Ania Wendzikowska. 

 
Zjawiskowa Mała Słodka inspirowana światem marki Carlo Rossi, to jeden z najambitniejszych polskich projektów zaprezentowanych podczas tegorocznego FashionPhilosophy Fashion Week Poland. To wyjątkowa kreacja, która podkreśla kobiecą delikatność, niewinność i słodkość. Dedykowana jest wielbicielkom stylu glamour, poszukującym nowoczesnej i niebanalnej wersji słynnej małej czarnej wykreowanej przez Coco Chanel.
 
Marka Carlo Rossi związana jest ze światem mody od 2012 roku, kiedy to po raz pierwszy została sponsorem FashionPhilosophy Fashion Week Poland.
 

Emilia Klepacka
ATW Communications 

Ja ze swej strony mogę tylko dodać  BRAWO PANOWIE :-)

Pozdrawiam ciepło wszystkich zaglądających.

16 komentarzy:

Różana Ławeczka pisze...

No tak kto mógł stworzyć takie cudo jak nie Oni...ja też biję brawo z zachwytu!!!

Aga pisze...

piekna :) kto by takiej nie chcial

jolanda pisze...

Witam, a ja myślałam, że to z phalenopsisa i nie wiedziałam, że lśniła kryształkami.
Pozdrawiam serdecznie

Magda pisze...

Witam,

suknia przepiękna. Kwintesencja kobiecości. Trudno oderwać od niej wzrok!

Gratuluję!
Pozdrawiam

Magda, portal ślubny Wesele z klasą

Unknown pisze...

Właśnie się tak zastanawiam nad tym jak to zrobić by porządnie zająć się tematem spółek. Bo sprzedaż gotowych spółek to nie są przelewki. Musimy się zgadać z kukmplem co dokładnie robimy bo inaczej to nam nie wyjdzie za dobrze.

Unknown pisze...

Witam serdecznie,

Idealne imię dla tej uroczej kreacji! Wyborażam sobie ”Mała słodka” suknię Carlo Rossi z pięknym bukietem kwiatów, ach! Kwiaty dodają każdej kobiecie uroku, każda z nas powinna czuć się wyjątkowo. Dlatego poczta kwiatowa oferuję międzynarodową wysyłkę kwiatów, aby dotrzeć do każdej Pani. Polecam FloraQueen

z pozdrowieniami,
Edyta

Unknown pisze...

No klasa te kwiaty brawo, aż się miło patrzy
http://piotrmacias3.stronazen.pl/

Unknown pisze...

Piękna jest ta sukienka. Ja też uwielbiam kwiaty i ostatnio dałam swojej starej sukience nowe życie, doczepiając do niej sztuczne kwiaty (kupiłam je tu - odnośnik do oferty).

sriselvalakshmi pisze...


Nice post!
egg wholesale price in namakkal

msbikerental pisze...

NICE POST!!!
bike hire in pondicherry
best bike rental in pondicherry
hire two wheeler in pondicherry
two wheeler rent in pondicherry

Blogger pisze...

Water Hack Burns 2lb of Fat OVERNIGHT

At least 160k men and women are trying a simple and SECRET "liquid hack" to drop 1-2 lbs each night while they sleep.

It's scientific and works with everybody.

This is how to do it yourself:

1) Hold a glass and fill it half glass

2) Then use this awesome hack

and you'll be 1-2 lbs lighter the very next day!

Blogger pisze...

As reported by Stanford Medical, It's really the one and ONLY reason women in this country live 10 years more and weigh on average 42 lbs less than us.

(And actually, it is not about genetics or some secret-exercise and absolutely EVERYTHING related to "HOW" they are eating.)

P.S, What I said is "HOW", and not "what"...

Click this link to reveal if this easy questionnaire can help you decipher your true weight loss possibility

Clipping Solutions pisze...


Wonderful article! We are linking to this particularly great content on our site. Keep up the great writing.
clipping path service
Background Removal Service

bellprinters pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
ادم محمود pisze...

الخدمات المنزلية بمدينة القطيف


شركة تنظيف منازل بالقطيف
شركة تنظيف سجاد بالقطيف
شركة تنظيف خزانات بالقطيف
شركة تنظيف فلل بالقطيف
شركة تنظيف شقق بالقطيف

شركة تنظيف مجالس بالقطيف
شركة مكافحة حشرات بالقطيف
شركة مكافحة الحمام بالقطيف
شركة مكافحة النمل الابيض بالقطيف
شركة تسليك مجارى بالقطيف

Daniela pisze...

Nie mogłem uwierzyć, że kiedykolwiek połączę się z moim byłym kochankiem, byłem tak przerażony, stojąc samotnie bez ciała, które mogłoby stać przy mnie i być ze mną, ale miałem takie szczęście, że pewnego dnia spotkałem tego czarodzieja potężnego doktora Ediomo, po tym, jak powiedziałam mu o mojej sytuacji, zrobił wszystko, co możliwe, aby mój chłopak wrócił do mnie, właściwie po tym, jak zrobił magię, mój były chłopak wrócił do mnie mniej niż 48 godzin, mój były chłopak wrócił błagając mnie, że nigdy nie będzie zostaw mnie ponownie, 3 miesiące później zaręczyliśmy się i pobraliśmy, jeśli ty też masz taką samą sytuację. Jest bardzo potężny w swoich sprawach;
* kocham magię
* jeśli chcesz odzyskać swojego ex
* Zatrzymaj rozwód
*przełam obsesje
* leczy udary i wszelkie choroby
* zaklęcie ochronne
*niepłodność i problemy z ciążą
Skontaktuj się z dr Ediomo na jego e-mail: drediomo77@gmail.com
bardzo dziękuję za przyniesienie mojego byłego kochanka z powrotem do mnie jego e-mail: drediomo77@gmail.com lub zadzwoń/whatsapp: +2349132180420
+2348155926512