Trzy rzeczy pozostały z raju: gwiazdy, kwiaty i oczy dziecka.

wtorek, 19 lipca 2011

Wakacyjne candy .............................

Tak sobie myślę że już czas najwyższy ogłosić moje drugie candy a że w sumie musiałaby być jakaś okazja to może najpierw imieniny młodszego synka a na początku sierpnia imieniny starszego synka :-)

No dobrze to okazja już jest teraz zasady
 
1) ponieważ lubię poznawać nowe blogi - candy przeznaczone jest dla osób które prowadzą blogi

2) pozostaw pod tym postem komentarz z chęcią wzięcia udziału w losowaniu

3) podlinkuj poniższe zdjęcie na swoim blogu w pasku bocznym

4) dodatkowo wylosuję niespodziankę wśród moich obserwatorów
( będzie to rzecz zrobiona osobiście przezemnie :-))

5) ponieważ Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne i cenię sobie Wasze opinie postanowiłam nagrodzić małą niespodzianką osobę która najczęściej komentowała moje posty od początku istnienia bloga .

6) Candy kończy się 21 sierpnia o północy - losowanie dzień później ...



Wygrać można takie oto przydasie i trochę słodyczy ..............

Czyli są trzy pęczki papierowych różyczek do kreatywnego wykorzystania , do tego dwa pęczki innych kwiatków, koszyczek , siateczka szklanych kulek, , dwa motylki, ptaszek , świeczka o kwiatowym zapachu, herbatka , czekoladka i dwie kawki .

to może parę zbliżeń .....






Jak ktoś by miał ochotę na takie słodkości

to serdecznie zapraszam :-)
 

102 komentarze:

Unknown pisze...

Pierwszy raz jestem pierwsza :)

PAKMA pisze...

No pewnie, ze mam ochote :)

Ewa pisze...

Ba :) Jeśli uda się z trójeczką stanąć - to super, bo to moja ukochana cyferka jest :)
Pędzę głosić i wklejać bannerek :)

Justyna pisze...

Z nr 4 staję i ja :), Super słodkości przygotowałaś , więc nie może mnie tu zabraknąć.

pozdrawiam

Moja Przestrzeń pisze...

To i ja zapisuję się na candy, może tym razem coś się uda wygrać bo coś już przestaje wierzyć ...

Miejsce Sympatycznych Klimatów pisze...

no to dawaj te słodkości :)

dudqa pisze...

Wśród chętnych ustawiam się i ja :) Zapraszam na Candy do mnie

rhodiana pisze...

Oj ochota jest byle jeszcze szczęście było :)

Modrak pisze...

Ja mam ochotę! Ogromną!
Zapisuję się szybciutko.

summer21 pisze...

Nie sposob pominac takie lakocie-zapisuje sie.Pozdrawiam,Ewa

Anonimowy pisze...

Zapisuję się na te słodkości razem z córeczka.Pozdrawiam http://szydelkolandia.blogspot.com

Ela 17 pisze...

Piekne candy ja też się zapisuję

Biżuteria Artystyczna pisze...

cuuudne... ustawiam się w kolejce :)

mamkatworzy pisze...

dopisuję się :)

ruda@ pisze...

Obserwuję jako zmalowanalala.
Dodałam bannerek w swom blogu pod adresem
http://zmalowanalala.blogspot.com/

Oczywiście zgłaszam się do takich łakoci:)
Zapraszam do swoich blogów i pozdrawiam;)

Daria tworzy pisze...

Super candy Cieszę się że mogę wziąść w nim udział :) Obserwuję

Madzik pisze...

To ja chętnie stanę w kolejce:)

justysias7000 pisze...

ja, ja jestem chętna:) Super candy i tyle przydasi tylko trzeba mieć szczęście:)
pozdrawiam;)

Karmazynowy Kamyk pisze...

Ustawiam się w kolejce, dziekuję za zaproszenie :-)

helksa pisze...

I ja spróbuję szczęścia w losowaniu.

Ania pisze...

Ja również chętnie spróbuję :)

http://annfloris.blogspot.com/

Kaśka pisze...

Oczywistym jest, że tez muszę spróbować :)

AnnaZ pisze...

Ja również z chęcią zapisuję się na takie słodkości. Pozdrawiam, Ania

april79 pisze...

wspaniałe słodkości i z radością będę oczekiwać na losowanie

kasiuleczka pisze...

ale super prezenty , z checia sie zapisuje.

Mikko pisze...

Bardzo chętnie się przyłącze do losowania :)

Ula pisze...

takie śliczności rozdajesz
zapisuję się chętnie
pozdrawiam serdecznie
Ula :)

baskalatka pisze...

MAM OGROMNĄ OCHOTE NA TE PRZYDASIE,http://cudenkabasi.blogspot.com/

nuriko pisze...

Słodkie, to i ja chętnie się zapiszę :) Wszystkiego najlepszego dla chłopców :) Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga

Ulka Szpulka pisze...

Witam :) I ja ustawiam się w tej długaśnej kolejce po cudowności! Oczywiście wierząc, że to mi się uda ;)

madzia pisze...

chętnie, chętnie się zapiszę - wspaniałe łakocie :D

Pozdrawiam
Madzia

Anonimowy pisze...

same wspaniałości więc z przyjemnością się dopisuję:)pozdrawiam Ania

Unknown pisze...

I ja i ja podnoszę łapkę po takie cukierki :)

Marta pisze...

I ja też chcę takie cukieraski :-) Może to wlasnie mi sie uda... Pozdrawiam serdecznie i podziwiam talent!!!

Natalia pisze...

Ojej śliczny ten koszyczek:)
Z przyjemnością ustawię się w kolejce:)

Anonimowy pisze...

Śliczne prezenty:-)i praktyczne i romantyczne...ależ bym miała uciechy, a co spróbuję może w końcu dostanę jakiś prezent

Olu pisze...

Ja też muszę spróbować :) Kwiatki wyglądają tak pięknie!
Pozdrawiam,
Ola

Kahlan84 pisze...

O ja bardzo chętnie. Kwiaty zawsze się przydadzą, a i świeczki uwielbiam, może się uda. Pozdrawiam

Barwy kuchni pisze...

Przecudnej urody cukiereczki :) Staje cichutko z nadzieją... :)

Monika pisze...

Chętnie zapiszę się do zabawy...
monia0083.blox.pl
Info w pasku bocznym ale bez banera (bo nie umiem wstawić). Proszę o kontakt jeśli nie wystarczy.
Pozdrawiam
Monika

karolina jeżak pisze...

Chętnie przygarnę. :) Pozdrawiam ;**

Nataliya pisze...

Chętnie się zapisuję po cukierasy;)
Zapraszam do siebie;)

Justyna pisze...

Bardzo chętnie ustawię się w kolejce :)
Pozdrawiam serdecznie :)

Haft i Patchwork pisze...

Witam. Chętnie się zapiszę na Twoje Candy. Dziękuję za zaproszenie:)

LolaArtStudio pisze...

Jakoś tak zapachniało:)

Małgorzata P. pisze...

Ja tez, ja tez! :-) :D
Tez na slodkosci zawsze sie pisze :-)
Zapraszam do mnie: http://aktoreczka-scrapuje.blogspot.com/ i pozdrawiam serdecznie :*

Anonimowy pisze...

ja chcę:)
zgłaszam się po słodkości:)
pozdrawiam! :)

Unknown pisze...

dziekuje za udzial w moim candy i chętnie ustawiam się w kolejce po Twoje słodkości,
pozdrawiam!

Unknown pisze...

ja również się zapisuję ! :)

kamarek pisze...

Na slodycze z Polski zawsze jestem chetna. A kwiaty przepiekne.

wiol5 pisze...

Wszystkiego co naj wspanialsze i chętnie zapisuje się na słodkości.

atina.naturalnie pisze...

zgłaszam się
obserwuje jako Atina
anitabre@op.pl

Klapouszkowa pisze...

zgłaszam się do zabawy! :)

Chaga pisze...

Piękny zestaw :), chętnie się ustawię w kolejce.
Pozdrawiam

Scraperka pisze...

oj bardzo ładne candy:))) ja chcę:)

Majka - Karolina Majewska pisze...

Chętnie się zgłaszam :)

monia pisze...

Piękne słodkości :)
Spróbuję i pozdrawiam
http://moniaz125.blox.pl/html

Unknown pisze...

ja tez sie ustawie po cukierasy:-)))
http://eesophie.blogspot.com

Ines pisze...

aa to i ja się ustawię:D http://ineskowo.blogspot.com

Maggie pisze...

i ja candyduję :D

ComoLaLuz pisze...

Wreszcie zjadywalne cukierasy!!! ;)
Ustawiam się z wielką przyjemnością bo jestem strasznym łasuchem :)

Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :)

ania pisze...

Ja również spróbuję:)) Pozdrawiam!

omiljena pisze...

100 lat dla obydwu synków!! :)
No i bardzo fajne candy ;)

Dusia pisze...

świetne candy

dagala pisze...

niesamowite słodkości. chętnie się zapisuję. pozdrawiam:P

Wiankowa pisze...

zapiszę się i ja przed 70'tką ;)

pozdrawiam!

klucze do raju pisze...

I ja się dopisuję:).
Pozdrawiam.M.

Karolcia pisze...

No chyba nie ma osoby, która niechciałaby takich słodkości :)

Dotka pisze...

Ale słodkości różowo-fioletowe, aż grzech się nie zapisać ;)

Aga T. pisze...

Po pierwsze: chomik ze mnie i takie różniste przydasie przydadzą się napewno!!!
Po drugie: łasuch jestem i na wszelkie słodkości zawsze się piszę, a do tegho kawka i herbatka jak znalazł:)) http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

ThimbleLady pisze...

jakie słodkości - czym prędzej ustawiam się w kolejce, takiej okazji nie można przegapić, oby się tak tym razem szczęście do mnie uśmiechnęło...
słonecznie pozdrawiam
http://e-fectyinspiracji.blogspot.com/

Viola pisze...

Spróbuję i ja :)

Pozdrawiam,
Wiola

niw@ pisze...

Ustawiam się,może szczęście dopisze:)
Pozdrawiam serdecznie!
Banerek w panelu bocznym :)
http://szydelkoszmatka.blogspot.com/

Karkakg pisze...

ale słodkości, z chęcią się zgłoszę :)
pozdrawiam!
www.karkakg.blogspot.com

vena7 pisze...

zapiszę się na candy z wielka ochota..super słodkości..

Etoile pisze...

zapisuje się się i zapraszam do mnie :)

Magdalena pisze...

Tez sie ustawiam na pysznosci. Pozdrawiam
jestem tu
http://magdalena-zacisze.blogspot.com/

Lusiaczka Papierowa Czarodziejka pisze...

Ja też się skuszę na takie cukiereczki. Trzymam kciuki, a mój blog juz znasz:-) Pozdrawiam ciepło

splatane-sluchawki pisze...

Ja również się zgłaszam :) Link jest, trzeba kliknąć w napis nad obrazkiem :) (inaczej nie potrafię) :D

aldi pisze...

I ja staje do zabawy
pozdrawiam

barbaratoja pisze...

Oczywiście,że mam ochotę na te słodkości i dziękuję za zaproszenie;-)

Kinia pisze...

jaki śliczny koszyczek :)
z chęcią spróbuję swego szczęścia :)
przy okazji zapraszam na swoje CANDY :)

roslika pisze...

ciekawe prezenty! ;) zapisuję się ;) pozdrawiam!

Julia Sh pisze...

I ja staje do zabawy :)
Pozdrawiam serdecznie!
Banerek w panelu bocznym: http://sozdannyi-mir.blogspot.com/

Aninkowo pisze...

Witam serdecznie i zapisuję się również :)
http://aninkowo.blogspot.com/

Klaudia/Kszp pisze...

Cudeńka. Zapisuję się :)
http://kszp.blogspot.com

Alosha pisze...

Zapisuję się!
Niestety nie mogę podlinkować obrazka w pasku bocznym.
Tutaj info: http://przy-kominku.blog.onet.pl/Mini-notesik,2,ID433415231,n
Pozdrawiam! :)

Moje Brzydactwa pisze...

Bardzo chętnie się zapisuję :) a może nawet wygram?

raeszka pisze...

Super candy, chętnie się przyłączę do zabawy :).

Agnieszka pisze...

Mmmmmm jakie pyszności. Zgłaszam się na Twoje Candy.

lapappilon pisze...

wow!
please enter my name
I am a follower and will post on my sidebar.
lapappilon.blogspot com
lapappilon@gmail.com
Hugs
Eva from Serbia

Asia Hadzik pisze...

Zgłaszam się jako 95.:)

Lidka (adzia1313) pisze...

Piękne candy. Ja też się chętnie zapiszę.

zainspirowana pisze...

chętnie wezmę udział w zabawie :)
i zapraszam na candy do mnie!

Musta pisze...

Zgłaszam się ochoczo! Może akurat mi się uda? ;)

Claoodia Art pisze...

Z radością się zgłaszam :)

Rachel pisze...

Hello! Lovely, lovely blog! And your candy is wonderful! It inspires me. Loved everything here! I've posted your candy on my sidebar at "sorteios/candies", by date! Thanks so much for this lovely chance! :D Rachel
Follower's name: Rachel Berault

Pycia pisze...

grzechem byłoby się nie zgłosić ;)
informacja o candy: http://brazowookadziewczyna.blogspot.com/

Marta - Martenka pisze...

Chętnie się zapisuję :)
Pozdrawiam serdecznie!

Marta - Martenka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Malowane Koralikiem pisze...

Zapisuję się i liczę na szczęście :)

Dominique pisze...

Zgłaszam się do udziału w candy :)
http://papierowe-cuda.blogspot.com