Trzy rzeczy pozostały z raju: gwiazdy, kwiaty i oczy dziecka.

czwartek, 14 lipca 2011

Warsztaty florystyczne dla dzieci ...... Dzień Taty ....

Jakoś tak ostatnio warsztatowo się u mnie zrobiło , sama chodzę na warsztaty ale też je organizuję .
Tydzień temu byłam na bardzo fajnych kameralnych warsztatach u mojej koleżanki forumowej, jutro jadę do Warszawy też na warsztaty , jestem w trakcie organizowania warsztatów u mnie na forum  ... ale o tym napiszę następnym razem, dzisiaj chciałam Wam napisać o warsztatach jakie zorganizowałam dla "moich" przedszkolaków z okazji Dnia Taty :-)

Dzieci przygotowały niespodziankę w postaci kwiatowego jeżyka ...


Kwiatki szybko znikały z talerzyka i dekorowały igiełki jeżyka


 A oto i efekty ich pracy ....





Miałam jeszcze niespodziankę dla nich - poniewaz widziałam że są bardzo chętne do zabawy z kwiatami ( a zbliżała się Noc Świętojańska ) to dziewczynki zrobiły dla siebie wianuszki na głowę ( co zostało przyjęte piskiem radości :-)) natomiast chłopcy mieli ułożyc bukiet z polnych kwiatów ...




Po skończonej pracy trzeba było wianuszki przymierzyć ...


Jeżyki, wianuszki i bukiety czekały aby zanieść je do domu ....



A tak się prezentował bukiet mojego synka czekając na tatę ;-)


2 komentarze:

Ewa pisze...

ale fajowe są takie zajęcia - super relacja i świetne pomysły :)

ula pisze...

świetny pomysł. to niezła zabawa dla dzieci, tylko trzeba fotografować na pamiątkę, bo kwiatuszki chyba żywe były ???
pozdrawiam cieplutko