Trzy rzeczy pozostały z raju: gwiazdy, kwiaty i oczy dziecka.

sobota, 12 listopada 2011

Hmmm ..........................7...........

Lubię wyróżnienia jest to dla mnie forma docenienia pracy jaką wkłada się w to co się robi,
czasu jaki poświęca się innym 
i niewątpliwie dowód sympatii 

Bardzo się cieszę bo dostałam wyróżnienie o takie :-)

 
od bardzo sympatycznej osóbki a mianowicie Ewy z Zakątka dzieciątek   :-)

A tak się prezentują zasady :

1.Napisz, kto przyznał Ci nagrodę - wykonano ;-)

2.Napisz 7 przypadkowych faktów o sobie - hmmm zastanówmy się ...

 3.Nominuj 15 blogerek - uff będzie ciężko bo mam wiele ulubionych blogów .... no dobrze to po kolei :-)

Jeśli chodzi o punkt 2 
- uwielbiam długo spać 
- lubię pracować z przedszkolakami
- lubię tańczyć
- wierzę że każdy ma swojego anioła :-)
- jestem nieprzeciętną gadułą 
- uwielbiam gorącą czekoladę 
- wycisza mnie praca w ogrodzie
 
Odnośnie punktu 3 bardzo trudny wybór jest bardzo dużo blogów do których często zaglądam a obserwowanie danego bloga to już jest dla mnie wyróżnieniem ale dobrze zasady są ustalone więc zapraszam do zabawy ( oczywiście w przypadkowej kolejności ) Ulę , Magdę ,Shiraję, Magdę, MamęKini, Sylwię, Ulotne chwile , Ewę Filomenkę , Różanego Anioła , Kasicę53 , Joannę , Freubelfee , Martę , Lore-mię  , Myskę . a czy dziewczyny przyjmą wyróżnienie hmm to już zależy wyłącznie od nich :-)


Pozdrawiam cieplutko wszystkich zaglądających :-)

10 komentarzy:

FreubelFee pisze...

bardzo dziekuje za wyroznienie:-) jest mi bardzo milo!!!

Ewa pisze...

Fajnie się czyta o Tobie :) I w większości wypadków powinnam dopisać "ja też" :)

Zręcznie Zrobione pisze...

Kochana Skimino :) Przeczytałam Twój komentarz i oczom nie wierzyłam-wyróżniłaś mnie :) naprawdę wielkie dzięki - Tylko ja nie wiem co dalej robić:? Pozdrawiam martadr

Karolcia pisze...

Gratulacje.

lore-mia pisze...

WOW!!!!!
Dziekuje bardzo!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ale jak sie pzyznam to jeszcze nigdy o wyröznieniach nie slyszalam...
Jestem oczywiscie bardzo mile zaskoczona!!!
Co powinnam teraz zrobic??
Czy przyjmuje OCZYWISCIE! To bardzo mile!!Teraz mam pilny wyjazd,ale jak wröce to przeczytam to raz jeszcze...Dopiero wstalam(...9.43..)wiec moze jeszcze snie????
Wpadne do Ciebie pözniej!

Ulotne Chwile pisze...

Ja też dziękuję za miłe wyróżnienie i zapraszam częściej w moje skromne progi:)
Pozdrawiam cieplutko

Joanna pisze...

Bardzo, bardzo Ci dziękuję, to takie miłe.... Oczywiście, przyjmę. Ale czy spełnię te trudne warunki?!! W każdym razie odkładam to na później, teraz niestety jestem zajęta tą moją wystawą.....

http://syllovesshabby.blogspot.com pisze...

Slicznie, slicznie dziekuje! wow, nawet nie wiedzialam ze jestes moja czytelniczka a tu wyroznienie!!:-))) Jiiippii! zalozyla sobie, i napialam na blogu, ze nie przyjmuje wyroznien bo zawsze tak ciezko wytyowac inne dziewczyny, nigdy nie moge zdecydowac, wszystkie was uwielbiam!!! ale ciesze sie bardzo, ze o mnie pomyslalas:-)))))))))) jippppi!!!! pozdrawiam cieplusio

Syl

Rose pisze...

Witaj!
Myślę, że nie będziesz miała do mnie żalu ale ja nie przyjmuję wyróżnień.
Nie potrafię wybrać więc nie wybieram! ;) Ale to nie zmienia faktu, że jest mi bardzo miło i dziękuję z całego serca!
Co do siódemki to u mnie tylko pierwszy punkt się nie zgadza a tak to jakbym o sobie czytała :)
Pozdrawiam serdecznie!
Dominika

Unknown pisze...

Dziękuję to bardzo miłe i z chęcią przyjmuję.
Cieszę się,że zasłużyłam na to,że do mnie zaglądasz.
Daj mi tylko proszę chwilkę na podziękowania w blogu bo obecnie ledwo żyję :(
Buziaki