Trzy rzeczy pozostały z raju: gwiazdy, kwiaty i oczy dziecka.

środa, 28 grudnia 2011

Choinka ..........

Wbrew przysłowiu że " szewc bez butów chodzi " postanowiłam sobie w tym roku sprawić choinkę taką symboliczną,
 moją,
 taką jaką lubię ;-)


Stanęła sobie u mnie w sypialni na stoliczku w towarzystwie skrzących się na srebrno bombek ... 

Powstała na bazie milusiego polaru, ozdobiona bombkami, kulkami filcowymi, owocostanami eukaliptusa a wszystko jeszcze uzupełnione chrobotkiem reniferowym ...  




A ponieważ zalicza się ona do dekoracji świątecznej postanowiłam zgłosić ją do wyzwania Szuflady





Pozdrawiam cieplutko wszystkich zaglądających

i witam z radością nowych obserwatorów :-)

16 komentarzy:

Alexandra pisze...

Ależ ona jest wspaniała :)
A jak cieszy oko :)

Joanna pisze...

Cudna jest. Kojarzy mi się z takim spokojem i wyciszeniem....

Zręcznie Zrobione pisze...

Piękna ta Twoja choineczka i taka oryginalna!:)Powodzenia w wyzwaniu:) pozdrawiam Marta

Ceramiczny Kamień pisze...

Zaintrygował mnie strasznie ten chrobotek reniferowy - aż musiałam się doszkolić :) A choinka śliczna, taka delikatna, mięciutka... Wspaniała! Powodzenia! :)

Asia pisze...

Jaka sliczna choineczka:))
Pozdrawiam Asia

Modrak pisze...

Piekna, oryginalna i stylowa choineczka!
Dziękuje za udział w Szufladowym wyzwaniu.

Miejsce Sympatycznych Klimatów pisze...

No powiem Ci, że NO NO NO!

Aga pisze...

sliczna choineczka

Ataboh pisze...

Wspaniała... rewelacyjna!!!!

Unknown pisze...

Extra wyszła!!No to kiedy kawka kochana ? :)

AgKe pisze...

śliczna choinka
tak sterylna

ula pisze...

dziękuję za życzenia pięknie, Tobie też samych radości i dobra wszelakiego na cały rok życzę ;))
a choineczka cudna, taka opatulona śniegiem ;))
buziaki!

Mangosia pisze...

Piękna choineczka.

IQ7 pisze...

Choineczka śliczna! Szczęśliwego Nowego 2012 Roku!!!! pozdrawiam:)

Ewa pisze...

jest przepiękna :)

Asiek =} pisze...

Mi też się bardzo podoba =}