Trzy rzeczy pozostały z raju: gwiazdy, kwiaty i oczy dziecka.

czwartek, 2 sierpnia 2012

Po prostu ... KWIATY...

Dzisiaj chciałam Wam opisać moją wizytę w niesamowitym miejscu ...
 
 
 
Małgosię poznałam na warsztatach, miałam okazję uczestniczyć w pokazie który prowadziła, na jednym z naszych spotkań zaprosiła mnie do swojej kwiaciarni którą prowadzi wraz z córką Jagodą.


Umówiłam się z Małgosią Stankiewicz-Maślanką na spotkanie  …. 

w Toruniu ech drobiazg to tylko 170 km ;-) od Poznania no ale nic wsiadam w samochód i jadę …

Trochę kwiaciarni już odwiedziłam, lubię wejść popatrzeć na wystrój, poczuć atmosferę panującą w pomieszczeniu, napawać się zapachem kwiatów  … kupić sobie kwiatek ot tak na lepszy nastrój 


Nawigacja prowadzi bezbłędnie zresztą wskazówki Małgosi jak trafić do niej są tak czytelne że bezbłędnie trafiam …   ul. Grudziądzka 8b Toruń
 
 
 
Moim oczom ukazuje się parterowy lokal który z zewnątrz otulony starannie roślinnością zachęca do wejścia do środka.
 
Wchodzę do wnętrza i ………. ogarnia mnie zaskoczenie
 
 
 
Przenoszę się jak „Alicja w krainie czarów” w niesamowite wnętrza urządzone z niezwykłym smakiem, wyczuciem i gustem …
Moją uwagę przykuwają pięknie wyeksponowane naczynia, kwiaty ułożone w podświetlanych niszach czekają na swojego nabywcę …
 
 
 
Klimatyzowane wnętrze kwiaciarni stanowi idealne warunki dla kwiatów, których jest tu pełno …
 
 
 
Wygodna długa lada podzielona na trzy części pozwala z dużą swobodą nawet czterem osobom na przygotowywanie kompozycji kwiatowych
 
 
 
To nie koniec niespodzianek, w drugim pomieszczeniu wita nas wygodne miejsce do siedzenia gdzie  można porozmawiać ustalając na przykład swój wymarzony bukiet ślubny  
 
 
 
 
 
Sprytnym pomysłem było zamontowanie dużych luster na ścianach co optycznie powiększyło pomieszczenie jak również dodało więcej światła
 
Właścicielka zagospodarowała również zaplecze za kwiaciarnią i w ten sposób powstał przepiękny ogród z licznymi nasadzeniami gdzie klient może zaopatrzyć się w piękne rośliny rabatowe jak i balkonowe, znajdzie tam również rozmaite dekoracje do ogrodu
 
 
 
Mnie  osobiście spodobała się wodna ściana …
Kwiaciarnia na mnie zrobiła ogromne wrażenie, cieszę się że miałam okazję ją podziwiać  
Myślę że piękne wnętrza, najwyższej jakości towar, wykwalifikowana obsługa to  wszystko składa się na to że w kwiaciarnia prezentuje się na europejskim poziomie.
 
A w tym wszystkim tak naprawdę chodzi o zadowolonego klienta, 
kiedy żegnałam się z Małgosią z kwiaciarni wychodzi młoda dziewczyna trzymając w ręku bukiet kwiatów …
patrząc na niego zaczęła się do siebie uśmiechać
 …………
 
poobserwowałam ją chwilę i wiedziałam że jeszcze nie raz tu wróci ……………………………
 
zresztą ja również mam nadzieję jeszcze kiedyś odwiedzić to …………..magiczne miejsce 
 
 
 
Tekst i zdjęcia -skimmia-
 
Pozdrawiam ciepło wszystkich zaglądających i witam nowych obserwatorów:-).

6 komentarzy:

Joanna Wiśniewska pisze...

Piekna kwiaciarnia, cudowan :)

Karolcia pisze...

Piękne miejsce, jak kiedyś będę w Toruniu, na pewno odwiedzę!!

Laboratorium pisze...

Piszesz tych wszystkich kwiatowych sprawach z taka pasją, że aż mi się zachciało być kwiaciarką!:)

malutka pisze...

Tak to piękna kwiaciarnia.Zapach unoszący się w niej jest niesamowity.
Mieszkałam kiedyś koło niej.
Następnym razem możemy umówić się na jakąś kawę jak będziesz w Toruniu.
Pozdrawiam

Unknown pisze...

kwiaciarnia - marzenie!
aaachhhhhhhhh:)

igła i nitka pisze...

Niesamowite miejsce! Jeśli na zdjęciach wygląda tak interesujaco to w rzeczywistości to musi być raj na ziemi:) Już czuję unoszący się tam zapach kwiatów:)