Trzy rzeczy pozostały z raju: gwiazdy, kwiaty i oczy dziecka.

sobota, 4 sierpnia 2012

Truskawkowo ...... hmmm pysznie ;-)

Zapisałam się u Kasi ze Stonogi na warszaty craftowe przez tydzień każdego dnia coś innego, każdego dnia inna technika hmmm dla mnie to były same nowości ....

Na jednym z zajęć zdekupażowałyśmy ( chyba tak to się chyba pisze  ?? ) ocynkowane osłonki wraz z podstawką.
Ja wybrałam bardzo letni i bardzo smaczny ;-) motyw bo z truskawkami :-)  





W osłonkach zadomowiły się miniaturkowe Kalanchoe Taranta czyli po polsku żyworódka lub płodnolist, mają pełne kwiatki podobne do miniaturowych różyczek i oryginalnie ukształtowane liście zupełnie inne niż przy kwiatach tego gatunku - ponieważ są postrzępione.
Osłonki zostały również postarzone patyną .


Tackę w której stoją osłonki ozdobiłam biedroneczkami oraz kwiatami truskawki .



Ponieważ moje osłonki pasują do obecnego wyzwania na blogu Scrapgang zgłaszam je na to wyzwanie :-)

również na blogu Galeria-rae trwa wyzwanie które odpowiada tematycznie mojej pracy


również i na to wyzwanie zgłaszam moje osłonki :-)





Na koniec pochwalę się, że wygrałam przydasie u Agi

Bardzo Ci dziękuję dla takiej początkującej scraperki jak ja to prawdziwe skarby :-)

Szczęście się również do mnie uśmiechnęło u Isabell gdzie dostałam niespodziankę dla obserwatora
oj mówię Wam jakie cudeńka do mnie dotarły ...

Króliczek, ciastko na szpilki ;-), ptaszek,świeczuszka, woreczek,trzy duże kawałki materiałów,mini notesik, przydasie, herbatki i słodkości
Iza bardzo Ci dziękuję Twoja paczka to była prawdziwa olbrzymia niespodzianka - bardzo Ci dziękuję sprawiłaść radość nie tylko mnie ale i moim dzieciom :-)

i na koniec pochwalę sie że do mnie dotarł również do mnie śliczny rysynek wykonany przez


Dziękuję to prawdziwe cudeńko wykonane z niesamowitą precyzją :-)

Pozdrawiam wszystkich zaglądających
a w szczególności tych którzy znajdują czas i skrobną u mnie słówko ;-)

14 komentarzy:

Unknown pisze...

śliczne te truskaweczki:)
co prawda na truskawki nie mogę zaprosić, bo już po, ale na sesję jak najbardziej:) daj znać kiedy zawitasz w Łodzi- będę czekać w gotowości:)

Maggie pisze...

..ależ przepyszne osłonki - do schrupania - mniammm :D

Anonimowy pisze...

Wykonałaś niesamowicie apetyczną pracę:)

Beata pisze...

Prześliczne osłonki, bardzo fajnie komponują się z kwiatami :) I cudowności dostałaś !

AgA pisze...

Wspaniałe osłonki zrobiłaś, pozazdrościć nowych umiejętności; cieszę się, że przydasie dotarły

FreubelFee pisze...

naprawde pierwszy raz dekupazowalas?? WOW, jestem pod wrazeniem!! piekne, po prostu piekne:-)
a prezenty superasne:-)

Miejsce Sympatycznych Klimatów pisze...

No dobra - to pierwsze koty za płoty jak to mówią - co? I jak? Dekupaż okej czy nie okej? :) cmok!

Aga pisze...

piekne zrobilas oslnki :) i super wygladaja z kwiatami :) gratuluje wygranej :)

Izabela Zarecka pisze...

bajeczne są te osłonki:) sama uwielbiam motyw truskawkowy. Zapraszam też do odwiedzenia mojego bloga http://zarartgarden.blogspot.com/

Peninia / Gosia pisze...

Och jakie śliczne:) Cudowny truskawkowy komplecik:)
Kwiaty prezentują się uroczo:)

Dziękuję serdecznie za miłe słowa na blogu,to taki balsam dla duszy...
Ślę słoneczne pozdrowienia.
Peninia ♥

http://peniniaart.blogspot.com/

Szycie Isabell pisze...

Twoje osłonki na kwiatki są wspaniałe:) Te truskawki aż chce się zjeść:D
A co do wyróżnienia to tak chodziło o ciebie kochana :))
Pozdrawiam
Iza

Rae pisze...

Osłonki wyglądają ślicznie :)
Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii RAE :)

Alexandra pisze...

Cudownie poczyniony dekupaż :) Brawo :)
Ja się jeszcze czaję do niego :)

Unknown pisze...

Właśnie niedawno było mi dane poznać hojność Isabell. Zapraszam do siebie: http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/
Pozdrawiam cieplutko i wakacyjnie. =)