Trzy rzeczy pozostały z raju: gwiazdy, kwiaty i oczy dziecka.

piątek, 12 kwietnia 2013

Karteczka z dziewczynką i wygrane candy ...

W stylu vintage powstała karteczka na wyzwanie w scrap-ścinkach :-)

Nie ukrywam że dobrze mi się pracowało z tą mapką :-)


jednym z wytycznych był własnoręcznie zrobiony kwiatek,
 u mnie są to aż trzy szydełkowe kwiatki 


miał być też guzik 


narożniki udekorowałam ścinkami papierów na kosteczkach 3D :-)
listki również zrobiłam z pozostałych resztek papieru ...

Zgłaszam więc moją karteczkę na wyzwanie nr 14 z mapką .

Chciałam się jeszcze pochwalić że dotarły do mnie prześliczne pocztówki wygrane u Marii ,
która mieszka aż w Holandii

Ślicznie Ci dziękuję,
 była to wielka niespodzianka dla mojego starszego synka :-)

Wygrałam również candy u Marty która okazała się ... moja sąsiadką :-)

i tak umówiłyśmy się na herbatkę podczas której,

dostałam takie oto cudeńka ślicznie zapakowane w cudny nutowy papier :-)

Dziękuję Ci ślicznie za te wszystkie rzeczy , czapka pasuje idealnie :-)

no i za miła pogawędkę przy herbacie :-)

Pozdrawiam ciepło wszystkich zaglądających :-)

7 komentarzy:

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Gratuluję serdecznie, zawsze to miła niespodzianka.Zzdroszczę pięknych prezentów.
Pozdrawiam ciepło :)

Gosia-Stare Pianino pisze...

karteczka jest prześliczna:)pozdrawiam cieplutko:)

Amlai pisze...

Urocza karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na scrap-ścinkach :)

Anonimowy pisze...

śliczna, delikatna karteczka z przesłodkim obrazkiem :)
Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia!
Pozdrawiam :)

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Świetna karteczka!

Alaksa pisze...

Karteczka pierwsza klasa :)

Aga pisze...

karteczka jest przesliczna