Trzy rzeczy pozostały z raju: gwiazdy, kwiaty i oczy dziecka.

środa, 5 marca 2014

Chwalę się i dziękuję ...


Luty zleciał mi nawet nie wiem kiedy a w ostatnim czasie szczęście się do mnie uśmiechnęło i udało mi się wygrać parę rozdawajek
od Oli



dostałam cudny kubeczek z łyżeczkę w ślicznych pastelowych kolorkach ale to nie koniec do tego jeszcze dołączona była śliczna poszewka na podusie :-)

Od Kamilli dostałam tego cudnie wyhaftowanego aniołka przepięknie pachnącego lawendą :-)

Do tego dostałam w pięknym woreczku z czajniczkiem herbatki i dwie słodkie klamereczki :-)


Od Mysi mojej " sąsiadki " bo okazało się że mieszkamy w tym samym mieście :-)
dostałam niespodziankę jest to torba na zakupy dokładnie taka jaką lubię
zgrabna z krótkimi rączkami :-)
a do tego ręczniczek z transferem w sam raz do kuchni :-)
na koniec karteczka zrobiona przez córkę Mysi Gosię :-)


U Ludwiki wygrałam chustę-marzenie w pięknych kolorach,
cudnie zrobioną i taką delikatną w dotyku po prostu cudeńko
a do chusty dołączyła Ludwika małe co nie co :-)





Chciałam podziękować wszystkim dziewczynom za te wszystkie cudne rzeczy które do mnie dotarły :-)
Zawsze podziwiam jak wiele zdolnych osób jest w blogowym świecie i ciesze się niezmiernie, że czasem jest mi dane wygrać takie cudeńka :-))

Dziękuję Wam  :-)

Pozdrawiam ciepło wszystkich zaglądających i witam serdecznie nowych obserwatorów :-)

5 komentarzy:

Anula N. pisze...

Gratuluję wygranych!

Kubeczek jest śliczny :o)

paula pearls pisze...

Piękne nagrody! Szczególnie zazdroszcze kubeczka i lyzeczki Green Gate:-)
Gratuluje

Zakątek Inki pisze...

Gratulacje! Piękne prezenty :)
Ja coś nie mam szczęścia...

Aga pisze...

piekne prezenty mi tez luty strasznie szybko zlecial

KoralikiBeaty Beata pisze...

piekne prezenty