Trzy rzeczy pozostały z raju: gwiazdy, kwiaty i oczy dziecka.

poniedziałek, 31 marca 2014

Śnieżycowy Jar ...

Czasami wydaje się, że to co piękne jest tak daleko od nas
ale to nie końca prawda, całkiem niedawno dowiedziałam się,
że niedaleko mnie znajduje się cudne miejsce - Rezerwat florystyczny


Miliony malutkich białych kwiatków tworzą cudne kobierce :-)


Jak tylko okiem sięgnąć widać niezliczoną ilość kwiatów - robi to niesamowite wrażenie :-)


Polecam gorąco "Śnieżycowy Jar" niedaleko Murowanej Gośliny.

Pozdrawiam ciepło  wszystkich zaglądających .

6 komentarzy:

Shabby Shop pisze...

Cudne te kwiatuszki pod tymi ogromnymi drzewami...ech wiosna jest cudna!!!!

Magdalena Markiewicz pisze...

Uwielbiam tą porę roku :) Nowa energia. Zapraszam i do siebie na powiew wiosny :)
http://mysweetdreaminghome.blogspot.com/

Monika pisze...

Cudnie, zazdroszczę i pozdrawiam, Jutro zaczynam szukać mojego "Jaru" ;)

Moje zaczytanie pisze...

Ależ tam cudnie.

Joanna pisze...

Pieknie tam musi byc....
Wesolych Swiat!

Szycie u Koty pisze...

Widziałam taki biały dywan w Rogowie pod Rawą Maz :-). Piękny! Zapraszam światecznie do zabawy: http://szyciekoty.blogspot.com/2014/04/koci-zajaczek-dla-matki-i-nie-tylko.html