Trzy rzeczy pozostały z raju: gwiazdy, kwiaty i oczy dziecka.

wtorek, 12 kwietnia 2011

Candy, candy, candy...........................


Witam jak widać na moim pasku bocznym uwielbiam brać udział w candy .


Pozwala mi to na poznawanie bardzo ciekawych blogów i muszę powiedzieć że jestem pod ogromnym wrażeniem niesamowitego talentu niektórych osób …..

A że mam już swoich paru obserwatorów, niektórzy nawet mają ochotę trochę komentować moje posty więc stwierdziłam że chciałabym się troszkę zrewanżować i zapraszam na moje pierwsze candy.




Zasady

1. Proszę o pozostawienie komentarza pod tym postem.

2. Proszę powyższe podlinkowane zdjęcie umieścić na Waszym blogu w pasku bocznym .

3. Ponieważ lubię poznawać nowe blogi mam nadzieję że nikt nie weźmie mi tego za złe ale candy przeznaczone jest tylko dla osób które prowadzą blogi .

4. Nie jest to konieczne ale jeśli masz ochotę to było by mi miło jakbyś został moim obserwatorem .

Co można wygrać wianuszek ze zdjęcia ( może być do powieszenia albo do położenia wedle upodobania ) ,coś słodkiego czyli czekoladowe jajeczka a ponieważ jestem smakoszem herbaty to zaproponowałam herbatę o intrygującej nazwie „ Królewski Bukiet „ smak i aromat niech pozostanie niespodzianką .




Candy trwają do 20 kwietnia do godziny 18,00 wtedy to moja „maszyna losująca „ w postaci mojego synka wytypuje zwycięzcę .



Jak ktoś ma ochotę na te słodkości to zapraszam :-)



 
 
Jeszcze na koniec się pochwalę że doszła do mnie paczuszka a w niej wygrane candy w Scrapgalerii  :-)
Książka o quilling'u prześliczna z mnóstwem pomysłów , pięknymi zdjęciami , po prostu świetna .
Jeszcze raz bardzo dziękuję :-)
 

26 komentarzy:

Miejsce Sympatycznych Klimatów pisze...

PIERWSZAAAAAAAAAAAAA w kolejce - te jajka czekoladowe mnie przekonały, hiihhih!

A tak powaznie - wianek zarąbisty! cmokam!

ważka pisze...

Zapisuję się.
Dziękuję za odwiedziny u mnie.

Ewa pisze...

Dziękuję za odwiedziny u mnie, życzę powodzenia w moich słodkościach :)
A twoja nagroda - jakby z myślą o mnie ;) Nie mogę przejść obojętnie i staję w ogonku. Pędzę głosić o Twoim candy

Edzia pisze...

to ja siup do kolejeczki i zapraszam na moje CANDY na edzia-goodies :)

Unknown pisze...

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Oczyście stanę sobie tutaj z nadzieją na wygraną. Dla mnie wianek z jajcami dla mojego słodyczo maniaka te czekoladowe :D buziaki

justysias7000 pisze...

To ja też spróbuję:)

Ola pisze...

Skimiu kochana ja to nie kamam co to te candy, trochę do tyłu jestem, ale komentarz dodaje a co z tym zdjęciem to już nie kumam zupełnie

Asia pisze...

Przesliczny wianek:))Bardzo u ciebie przyjemnie wiec mysle,ze bede czesciej zagladac:))
chetnie tez zapisze sie u ciebie na candy:))
Pozdrawiam Asia

PAKMA pisze...

Ja tez sie pisze :)
pakma24.blogspot.com

eM pisze...

Ja również dołączam do zabawy o słodkości ;))
Pozdrawiam

Kalisz made pisze...

Mnie też skusiły Twoje słodkości :D
A że fajne miejsce, to możesz się mnie częściej spodziewać.
Pozdrawiam
http://kaliszmade.blogspot.com/

weronka pisze...

To i ja spróbuję:)

barbaratoja pisze...

Ekstra wianek, spróbuję szczęścia;-)

Małgonia pisze...

Oczywiście nie mogę przejść obojętnie obok takiego cudeńka!!!!A słodkości uwielbiam.Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://magoniowo.blogspot.com

raeszka pisze...

Chętnie się zapisuję i zapraszam na moje candy :).

Lusiaczka Papierowa Czarodziejka pisze...

Prawie na ostatnią chwilę ale zapisuję się :-) Ciekawe cukiereczki do przygarnięcia.. skuszę się ;-) Pozdrawiam
galeriaam.blogspot.com

Marina pisze...

Dziękuję za zaproszenie i oczywiście skorzystam:) Takie słodkości kolorowe, herbatka do zaparzania mmm:) A wianek zapiera dech w piersiach!
http:/marinaduch.blogspot.com/

brydzia pisze...

To i ja dołaczę do grona chętnych na słodkości - podobnie jak Ty uwielbiam herbaty a ta mnie intryguje:)))
Pozdrawiam serdecznie:)

zainspirowana pisze...

no pewnie, że chętnie przygarnę! ostatnio choruje na wianki...

zetkaArt pisze...

Po taki wianek - koniecznie :)

LavInArt pisze...

W ostatniej chwili... ufcia... oczywiście się ustawiam :)

MP pisze...

Wianuszek chętnie przygarnę ( no dobra, chociaż jestem na wiecznej diecie, jajeczka i herbatkę również :P)

Artystyczny kącik pisze...

O kurczę, szkoda,że tak późno tu trafiłam
Ale nic straconego:) Bo jeszcze kilka godzin zostało więc pisze się !
DZiękuję za odwiedziny, także będę zaglądać

Ela 17 pisze...

Wianuszek przepiekny zapisuje sie

kasia, katarzyna, kasha - dla wtajemniczonych pisze...

dołączam na ostatnie chwile do zabawy. niespodziankowy aromat herbaty intryguje mnie najbardziej. pozdrawiam słonecznie

Artystyczny kącik pisze...

Za chiny nie mogę maila wysłać:(, nie otwiera mi pzez profil A to ja zostałam ta szczęściarą:)
Proszę o odzew
effibris@gazeta.pl

Dziękuję:):):):)