Trzy rzeczy pozostały z raju: gwiazdy, kwiaty i oczy dziecka.

środa, 20 kwietnia 2011

Wyniki candy ...

Na wstępie chciałam podziękować za uczestnictwo w moim candy.


Było mi niezmiernie miło że mogłam odwiedzić Wasze blogi i troszkę Was poznać .

Dobrze ale do rzeczy …… trzyosobowa komisja losująca bardzo poważnie podeszła do swoich obowiązków i pieczołowicie sprawdziła czy wszystkie warunki zostały spełnione ;-)

Następnie losy zostały wypisane , pieczołowicie pozawijane ,



dokładnie wymieszane



i nastąpiło losowanie

zwycięzcą mojego pierwszego candy jest





Artystyczny kącik




Gratuluję i proszę o adres na maila który jest zamieszczony na pasku bocznym .



Wszystkim pozostałym serdecznie dziękuję za miłe komentarze i zabawę .

3 komentarze:

Miejsce Sympatycznych Klimatów pisze...

ech a tak się nastawiałam na to czekoladowe! Gratuluję zwycięzcy i zazdraszczam! ;)

Lusiaczka Papierowa Czarodziejka pisze...

Gratulacje dla zwycięzcy! Miłego dnia:-)

Decorka pisze...

gratulacje ;)