Trzy rzeczy pozostały z raju: gwiazdy, kwiaty i oczy dziecka.

niedziela, 8 stycznia 2012

Róże na śniegu, wygrane candy i podziękowania ....

Dzisiaj chciałam Wam pokazać jakie cudeńka dotarły do mnie jeszcze przed świętami :-)

Bardzo się cieszę bo wygrałam zielone candy u Arine i proszę jakie to śliczności do mnie doszły :-)


był prześliczny albumik


kartki z charakterystycznymi stempelkami Arine :-)


przepyszne pierniczki które nawiasem mówiąc w tajemniczy sposób zniknęły w oka mgnieniu ;-)


I jeszcze kolczyki, serduszko z materiału, serduszko z gipsu z piękną koroną ....

naprawdę dużo cudeniek  ...


Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję Arine :-)

Dostałam też przepiękną świąteczną karteczkę od Ewki  


Dziekuję Ewuś zrobiłaś mi tą karteczką ogromną przyjemność :-)

Natomiast od mojej koleżanki z pracy Marty ( tak tak o Tobie tu piszę ;-) bo mi nie wierzyłaś )
dostałam na święta domek z piernika - była to dla mnie niespodzianka bo wiem że to osoba raczej z tych co nie pieką ;-)  


Domek prezentował się fantastycznie a jak pachniał ....


Dzięki Martuś raz jeszcze no powiem że moje chłopaki wytrzymali tylko dwa dni -

później jak w bajce o

" Jasiu i Małgosi " domek z piernika znikał po trochu ..........

Na koniec chciałam Wam pokazać moje ostatnie dzieło no w sumie dwa z cyklu miniatury ;-)

"Róże na śniegu"

czyli wianuszek opatulony białym polarkiem i udekorowany białymi różyczkami ...




  







A jak już miałam polar w ręce to na koniec zrobiłam moją pierwszą kwiatową broszkę ...




A tak się prezentował komplet razem ....
za stojak posłużyło druciane drzewko osobiście przeze mnie zrobione ...



Postanowiłam zgłosić mój wianuszek na wyzwanie w Kreatywnym Polu  które poprowadziła Rydia

pod nazwą "Na biało powiało"

Dziękuję za komentarze pod ostatnim postem :-)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających
i
witam ciepło nowych obserwatorów.

15 komentarzy:

Edi-th pisze...

ależ magiczne cudeńko wyczarowałaś :)

Misioka pisze...

Jakież wspaniałości do Ciebie dotarły :) że nie wspomnę o domu z piernika :) A to cudo które wyczarowałaś marzenie :)

Miejsce Sympatycznych Klimatów pisze...

no dobra, to ja zamawiam to drzewko... ;)

Zręcznie Zrobione pisze...

Różyczkowy wianek jest piękny!!! Taki delikatny - piękny:) Drzewko też pomysłowe i super wykonane!:) A z prezentów nic tylko się ciesz!!! Marta

Ewa pisze...

Jej. Wianek jest obłędny! Zresztą i broszka, i drzewko również :)
Cieszę się że moja kartusia sprawiła Ci odrobinkę radości, choć przy prezentach, które dostałaś, wypada trochę blado ;)

Alexandra pisze...

Wow. Ale cudeńka stworzyłaś :) Czuję się jak w zimowej bajce :)

Karolcia pisze...

Ale Ci zazdroszczę tych prezentów!! A wianek wypas........

Lusiaczka Papierowa Czarodziejka pisze...

Gratulacje, tyle wpaniałości dostałaś! Wianek to chyba dzieło królowej śniegu ;-) pozdrawiam ciepło

Gosia pisze...

Wianuszek jest prześliczny!!

Joanna Wiśniewska pisze...

Piękny wianuszek! i broszka i wszystkie niespodzianki, które otrzymałaś :)

Justyna pisze...

Gratuluję wygranej u Arine ...same cudowności.
A wianuszek jest zachwycający :)
Dziękuję za zapisanie się na Candy :)
Życzę szczęścia :)
Pozdrawiam serdecznie.

Lidzia pisze...

hej. zapisałam się na candy,i mam nadzieję,że zdążyłam?
a poza tym mam jeszcze pytanie. jak dodałaś kod na statystykę bloga? czyli tego ludzika,który informuje ile osób jest na blogu w danej chwili. ja moge tego rozgryźć

Małgoś 13 pisze...

Piękne prezenty dostałaś. Osoby, które je przygotowywały musiały włożyć w nie wiele pracy, ale było warto dla efektu końcowego.

Kamino70 pisze...

piękne prezenty
A ja bardzo dziękuję za udział w mojej rozdawajce. Pozdrawiam serdecznie :)
Monika/Kamino70

Peninia / Gosia pisze...

Same wspaniałości:) Gratuluję i serdecznie pozdrawiam:)