Trzy rzeczy pozostały z raju: gwiazdy, kwiaty i oczy dziecka.

piątek, 15 lutego 2013

Na karnawał i ... nie tylko

Zrobiłam opaskę na włosy z kwiatem na szaloną imprezę karnawałową 


Kwiat zrobiłam ze ścinków filcowych 

 

a ponieważ tęsknię już za wiosną wykorzystałam filc w soczystych kolorkach 


Moją opaskę zgłaszam na wyzwanie w scrap-ścinkach

pt. Wyzwanie Karnawał w Rio


również na wyzwanie w silesiancraft

pt. Wyzwanie - coś pozytywnego!
 
 
Pozdrawiam ciepło wszystkich zaglądających  i cieszę się że liczba moich obserwatorów powolutku sukcesywnie cały czas rośnie - witam Was serdecznie :-)


7 komentarzy:

Różany Kącik Dzieł Rąk Własnych pisze...

Śliczna opaska - pełna energii, więc karnawał pełną gębą :)

Ula H. pisze...

Piękna opaska !!! Kwiat ze ścinków jak prawdziwy, nieco egzotyczny :) Pozdrawiam :))

Aga pisze...

piekne wiosenne kolorki :) super opaska kwiatowa :)

Amlai pisze...

Przy Twojej opasce, to az się wiosnę czuje :) Jest niebywale optymistyczna, a kolory bardzo energetyczne :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na Scrap Ścinkach :)

Edi pisze...

SUPER praca, świetny pomysł! Dziękuję za udział w zabawie SCrap-Ścinek.

Ewa pisze...

Piękna praca, bardzo mi się podoba! ten kwiatuszek jest po prostu uroczy :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu ścinkowym.

Choco pisze...

Patrząc na tą opaskę mam ochotę się przenieść do jakiś tropików :D Na prawdę kojarzy się ze słońcem, wakacjami i szaloną zabawą.
Dziękuje za udział w wyzwaniu Silesian Craft!