Trzy rzeczy pozostały z raju: gwiazdy, kwiaty i oczy dziecka.

niedziela, 17 lutego 2013

Chwalę się i dziękuję ...

Dzisiaj post z gatunku podziękowań :-)

Parę razy szczęście uśmiechnęło się do mnie i  wygrałam słodkości 

Dzięki   Kasi  zamieszkała u mnie śliczna lalunia zwana Ewką ;-) 

od uderzającego podobieństwa do pewnej osoby

zdjęcie z bloga Kasi

Lalunia jest po prostu zjawiskowa :-) dziękuję Ci ślicznie :-)

Wygrałam również śliczną biżuterię u Wioli


Jak sama pisze na blogu tworzy biżuterię z pasją - ja jestem tym szczęśliwcem, który posiada te cudeńka :-)

Dziękuję Ci ślicznie :-)

U Kasi wygrałam śliczny kalendarz i pełno przygasi scrapkowych :-)



Ślicznie Ci dziękuję :-)

natomiast u Renis wygrałam cudne rameczki i kwiatuszki gipsowe :-)

zdjęcie z bloga Renis :-)

Dziękuję Ci ślicznie rameczki i kwiatuszki są po prostu śliczne :-) 

Na koniec chciałam się jeszcze pochwalić wyróżnieniem jakie otrzymałam od Pauliny :-)

Dziękuję Ci ślicznie :-)

Zasady powyższego wyróżnienia: (każdy nominowany blogger powinien:)
1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
4. nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

 Jeśli chodzi o pkt. 1 i 2 - to zrobione :-)
pkt. 3 wszystko napisałam o TU i nic się w tej kwestii nie zmieniło :-)
jeśli zaś chodzi o pkt. 4 i 5 to pozwolę sobie go troszkę zmienić a mianowicie przekazuję to wyróżnienie osobom, które wpiszą się pod tym postem :-) 

Uważam że Wam należy się to wyróżnienie :-) 

Pozdrawiam ciepło wszystkich zaglądających.

1 komentarz:

Jaskra pisze...

piekne kartki, w ogóle bardzo tu u Ciebie ładnie :) pozdrawiam