Trzy rzeczy pozostały z raju: gwiazdy, kwiaty i oczy dziecka.

wtorek, 12 listopada 2013

Ozdobne pakowanie prezentów ...


Jest to jeden z zaległych jeszcze postów :-( 
niestety przez awarię komputera nazbierało mi się trochę zaległości ale mam nadzieję, że do końca roku uda mi się wszystko nadrobić :-)

Miałam okazje przeprowadzić pierwsze warsztaty z dekoracyjnego pakowania prezentów tu konkretnie pakowaliśmy bombonierkę :-)


Dzięki naszemu sponsorowi firmie Plastiflora z Łodzi mieliśmy do wyboru
 kolorowe papiery i bajeczne wstążki :-)

najpierw każdy wybrał papier w odpowiedniej dla niego kolorystyce  :-)

dzieci uczyły się jak poprawnie zagiąć papier i przykleić taśmę klejącą :-)

następnie, pilnie słuchały o różnych możliwościach dekoracji 


nadszedł najfajniejszy moment przymierzania, dobierania i wiązania ...



na koniec prace dzieci ozdobiły motylki ...


 oczywiście zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcie ...


pięknie zapakowane słodkie niespodzianki czekały na uroczyste rozdanie ...



Pozdrawiam cieplutko wszystkich zaglądających i
witam serdecznie nowe obserwatorki :-)

3 komentarze:

Villa Ringberg pisze...

Niesamowitych rzeczy uczysz dzieci. Ktos by powiedzial ze to takie banalne, ale mysle ze dzieciaki byly dumne z tego, ze potrafia juz zapakowac prezent. Ogladalam wczesniejsze prace, wczesniejsze wpisy. Masz duzo cierpliwosci widze. Piekne te twoje prace. Widze, ze mieszkasz w Poznaniu , ja tam nigdy jeszcze nie bylam. Chociaz mamy ochote poleciec tam z mezem na jakis weekend. Ale zawsze czasu jakos brakuje, a jak juz w Polsce jestesmy to ta trasa nigdy nam po drodze. Pozwol ze bede tu poczytywac i przebywac razem z Toba. Pozdrawiam ANia

Kursy krok po kroku - Rękodzieło pisze...

Nie ma to jak praca z maluchami... ile, to człowiek musi się nagimnastykować, do każdego podejść i pokazać.Pozdrawiam serdecznie.papa

Umbrella pisze...

Mnie też przydałyby się takie warsztaty z pakowania.Nigdy równo tego nie zrobię:)Pozdrawiam.