Trzy rzeczy pozostały z raju: gwiazdy, kwiaty i oczy dziecka.

wtorek, 1 marca 2011

To może jeszcze raz............ witam cieplutko

Chciałabym na tym blogu dzielić się z Wami moimi florystycznymi ( i nie tylko ) pomysłami, inspiracjami, projektami i dziełami.

Moja przygoda z florystyką zaczęła się dość niedawno od kursu podstawowego w Polskiej Szkole Florystycznej a później to już potoczyło się szybciutko: kurs dla zaawansowanych , kolejne warsztaty , liczne pokazy a ja coraz bardziej zagłębiałam się w świat florystycznej przygody która z roku na rok coraz bardziej mnie fascynuje i zadziwia .

Teraz już wiem że aby dobrze coś robić trzeba to kochać całym sercem.

A ja ciągle się uczę ,ciągle szukam, podpatruję naturę bo to ona pokazuje najpiękniejsze połączenia kolorystyczne , ona obdarowuje nas swoimi skarbami …


                  „Wpatrz się głęboko, głęboko w przyrodę,
                  a wtedy wszystko lepiej zrozumiesz” 
                                                          Albert Einstein

4 komentarze:

Miejsce Sympatycznych Klimatów pisze...

:* cieszę się, że ruszyłaś! teraz to już poleci :)

griffe pisze...

jak miło:))pozdrawiam:)

Florentyna pisze...

Witaj w blogowym świecie!
Niecierpliwie czekam na dalszy ciąg;-)
Pozdrawiam cieplutko.

skimmia pisze...

Dziękuję za miłe przyjęcie :-)