Trzy rzeczy pozostały z raju: gwiazdy, kwiaty i oczy dziecka.

niedziela, 30 października 2011

Pokaz florystyki żałobnej i na Święto Zmarłych ..

Ponieważ Święto Zmarłych tuż, tuż wiele z Nas na pewno już ma kupione znicze, kwiaty czy kompozycje na groby najbliższych.

Ja dziś chciałam Wam opowiedzieć o pokazie jaki odbył się ponad miesiąc temu na 
Wielkopolskiej Gildii Rolno-Ogrodniczej w Poznaniu. 

Zostałam  zaproszona na ten pokaz jako przedstawiciel portalu florystycznego www.e-florystyka.pl,
który objął patronat medialny nad pokazem .


Pokaz cieszył się sporym zainteresowaniem .







Swoje prace zaprezentowali mistrzowie florystyki

Małgorzata Stankiewicz-Maślanka i Przemysław Biegaj
 





 







 To tylko niewielka część kompozycji przygotowanych przez florystów, jednak zasady ustalone między giełdą a mediami zobowiązały nas jako portal do pokazania tylko trzech kompozycji wykonanych podczas pokazu.


Pozdrawiam ciepło wszystkich zaglądających i witam serdecznie nowych obserwatorów :-)

4 komentarze:

Ewa pisze...

Wianek, pozornie (!) prosty, jest przepi ękny, zaczarował mnie!
Księga też niesamowita i wymowna.
Ostatnia kompozycja jest piękna, tylko nie z mojej bajki ;)

Karolcia pisze...

łoooo, ten wrzosowy wianek jest po prostu extra!!

ruda@ pisze...

Wianek z wrzosu jest uroczy!

lore-mia pisze...

Piekne kompozycje..
Przypomnialas mi o moim zyciu w Polsce.Mialam kwiaciarnie, w Poznaniu bylam 2-3 razy w tyg, jako klient, sprzedawca..
Bralam udzial w szkoleniach...Piekne czasy...
Teraz pomagam tutaj jednaj pani w kwiaciarni...
Tesknie za ta praca...ale jak bardzo przekonuje sie za kazdym razem kiedy jestem wsröd kwiatöw...,kiedy zaczynam robic kompozycje....
Ciezs sie , ze moge do Ciebie zaglädac i jesli moge-zostane dluzej :)
Milego wieczorku:))